snaaaaaart!

Imorgon äntligen är skolan slut! Kan inte längta mer. Men det tråkiga som man tänker på nu är, va fan ska jag göra hela sommaren?! Alla jobbar typ, eller alla jag umgås med jobbar fan. Helvete vad kul! Men det löser väl sig, david är ju hemma iaf men han åker la iväg till uppsala endel. Jag hoppas på allt att det blir en fin och solig sommar! Annars är det jag som köper sims3 och sitter inne och spelar det tills någon är ledig. haha.

Men det var inte det jag skulle prata om.. Skulle berätta om mina två lyckade kvällar ;) haha. Ah, i onsdags då, då åkte jag iväg till sofia. Trodde jag skulle komma sist men va fan ingen annan där när jag kom, haha. Men de kom sen. Fick smaka på sofias "goda" blandning. Eller vi blev snarare tvingade att dricka upp den, för annars skulle vi inte få gå iväg. Mycket gott med saft och grejer i. tackar för den, och jag vann ju tävlingen då ;) fastän det inte var världens bästa pris men! Jag, anna och madde drog till skövde. Gick till bogrens och det var så lyckat att madde inte kom in eftersom hon  inte är 18. Alla har lyckats varje gång men nu gick det inte. Så vi åkte faktiskt hem. Men vi hade roligt ändå. Ser fula människor på bussen. Och de var verkligen hemska och då menar jag inte bara i utseende utan vad de sa. Riktigt svårt att inte skratta där asså, haha.

Kom ju hem rätt sent då så gick och la mig sent. Vilket inte slutade bra för idag försov jag mig.. Sista dagen i skolan, haha. Och jag som skulle få 100kronor och kladdkaka också! Menmen. Sen åkte vi till vara för student. Det är inte okej!!! Första gången jag var där och hoppas på sista, varför ska mina kusiner gå där?! gå i skara eller iaf lidköping som normala människor! Ne, vara var ingen hitt. Sen var det maaaat, och kladdkaka! så fick den ändå idag ;)
Var där alldeles för länge! men kom hem ändå och då åkte jag iväg till skara typ med en gång till camila, där lisa var. Vi gjorde typ inget men sen bestämde vi för att gå in till stan, möta upp anna och se vad som händer. Olins var ju så tråkigt, inte för att det var meningen att jag skulle gå in där men alla andra stog ju där. Kan ju inte gå in på 16+ ;) haha. Så nu är jag hemma och jag måste måla mina naglar och det känns inte så kul. Men får nog ta och göra det ändå. Och sedan sängen, ska upp om 6timmar och för att jag ska må bra och inte vara grinig hela dagen måste jag sova mer! Men det är ju som det är.

Godnatt och sov gott :)
pusssss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0