The sims 3

Heeej

Har ingen aning om vart jag ska börja. Fattar inte att det är sommarlov! Men det känns rätt bra!
Senast jag skrev var i söndags va.. Då var jag ju på spinning med louise och det var jobbigt som fan som jag gissat! Mycket att prata om var det med! Haha, fattar det knappt än! :D Efter det åkte jag och amanda till erik och spelade poker med några. Måste ju tillägga att jag ledde ett tag men sen blev det alldeles för långtråkigt så jag satsade allt och förlorade. Men va fan! Sen blev det film.
Igår gjorde jag nog inget, eller åkte till lidköping och letade som en galning efter sims3 och jag hittade det tillslut! Yey, datorn klarar knappt av det men va fan! Jag har sims3 och det är skit kul!
Det är typ det jag gjort de senaste. Och färgat håret också.. Blev typ bra, ingen skillnad alls annars :p haha

Men nu ska jag dra till lollan, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0