sommarlov, eller lov kanske.

Fy vilket skitväder! Tycker så jäkla synd om alla studenter, men de har la kul ändå skulle jag gissa på!
Som jag gissade var jag alldeles för trött när jag vaknade imorse. Men det var nog första gången på väldigt länge jag sov hela natten utan att vakna någon gång, skönt det. Kändes inte så kul att ta på sig en klänning i det där vädret men hann inte välja ut något annat då på morgonen. Kyrkan var supertråkig om jag får säga det själv. Förutom att vi vann 1000kronor då men ;) haha. Det var från dagen när vi gick i skogen och svarade på frågor om darwin, tror frågorna handlade om honom iaf, dagen hette darwin-gad iaf! Vi var 6stycken ifrån våran klass som nu måste dela med resten som sket i att komma! Men klart vi gör det.
Drog hem till sofia efter det och vi åt baguette från smörgåshörnan, det satt fint! Kollade på nemo och fixade massa. Åkte in till stan och sofia köpte present och kuliga ballonger också, haha, skitsöta var dom. Sen gick vi och kollade på studenterna och jäklar vad folk, var totalt omöjligt att hitta någon alls där! Men det gick ju tillslut. Men efter det kändes det inte så kul att stå och kolla på simningen och de så jag och karro åkte hemåt.

Ska äta nu, och sen fixa mig kanske, måste snart duscha iaf! Madde ikväll och sen får vi se vart kvällen slutar.
pussss, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0