Midsommar

Heeej

Längesen jag skrev nu, kommer inte ihåg alls vad jag gjort dom dagarna men det var ju säkert något eftersom jag inte hunnit skriva ;)

Igår var det iaf midsommar, ovanligt att det regnade.. Men iaf, på dagen åt jag mat med familjen och sen gjorde iordning mig. Började nog med det lite för tidigt för var sjukt uttråkad sen. Packade ner alldeles för mycket och åkte iväg till skara. Där jag och sofia hoppade in i bilen och hämtade upp alla andra. Åkte hela vägen till öglunda, och vägen dit var fan inte kul, fattar inte hur sofia vågade åka dit asså :p  När vi kom dit och gick ur bilen kommer stina på att hon glömt nyckeln, haha, så dom fick åka tillbaka och vi satt där och väntade ute i en timme. Men sånt som händer. Alla andra kom och det blev mat och massa prat typ. Efter ett tag kom alla killarna och det drog igång där. Jaa vad gjorde vi egentligen, typ inget speciellt, pratade och hade det trevligt bara. Satt lite för mycket på bryggan som jag lovat mamma att jag inte ens skulle gå ut på men alla andra var ju där så vafan. Åkte iaf hemåt vid typ tolv med några men var inte hemma förrens typ halv två?! Frågan är vad som tog sån jäkla lång tid. Sen låg jag och pratade i telefon ett jäkla tag och somnade nog inte förrens närmare 4. Och jag hade börjat bli bakfull redan innan jag somnat. Det var ingen höjdare kan jag tala om! 
Men en rätt kul kväll som dock kunde varit bättre. Men så kan man ju faktiskt inte tänka för det kan ju allt ;) men det var kul! Tack tjejer och andra ♥


Några bilder från igår, blev dock inte så många bra ;) Ni ser ju själva vad det är typ va! Idioter som badar med eller, fast det var rätt så varmt i vattnet faktiskt men inte så! Tur att man var förnuftig nog att säga nej där, haha.

Idag vaknade jag upp med världens jäkla huvudvärk vid typ 8 och vatten var verkligen ett måste! Som tur va kunde jag somna om sen. Så när jag vaknade igen vid 12 mådde jag prima och kollade på tv och åt glass, mums! :R

Men nu ska jag göra något, kanske spela sims eller gå ut till och med, får se.
pussss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0