måååååndax

Heej,
inte hunnit eller orkat skriva faktiskt. I söndags åkte jag till sofia och en del av tjejerna i klassen var där och vi åt och hade det mysigt. Inget speciellt så men alltid trevligt att träffas :)
På måndag morgon vaknar jag tidigt och jag och stina åker iväg och badar på flämslätt. Super varmt och super trevligt. Men mindre kul dock att man brände upp ena sidan av högra benet och ryggen men inget alls på vänster, blir snyggt det ;) haha. Jaja, badade gjorde vi och efter ett tag kom kajsa, madde och elin och så badade vi ännu mer. Kallt i vattnet men efter ett tag blev det hyfsat varmt.
Kom hem lite för sent och fick stressa en del, hade inte ätit något på hela dagen förutom en macka till frukost och man får ju inte dricka på tom mage.. Åkte iaf iväg till sofia tillslut och vi förfestade lite på hennes balkong. Vi skulle ju såklart till måndaxklubben ;) det var super där träffade massa människor som man annars aldrig pratar med :p Framåt natten blev vi dock jävligt trötta och vi gick iväg typ halv 2 och köpte en korv och väntade på skjutsen hem.
Var egentligen för trött när jag kom hem men fick inte sova för mobilen lät hela tiden... ;) haha. fast somnade nog mitt i samtalet där ändå men men.

Idag har jag då varit slappast i hela världen, har orkat med en promenad med amanda och ludde. Och sen en till promenad med louise nu på kvällen. Mys på hög nivå.

Jag borde sova nu verkligen, men orkar inte fan.
pusss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0