28 juni

Heeejsan!

Dålig uppdatering jag vet men det är sol ute och då är man ute eller sitter iaf inte vid datorn!
Senaste dagarna har jag typ bara solat. Igår åkte jag, amanda, victor, pontus och coffe till flämslätt på kvällen och skulle bada. Men när det bara är 14grader i luften funkar det inte asså! Så jag badade inte och har fortfarande inte badat iår än men det är äckligt att bada. Då är det bara skönt att ligga vid stranden istället. Efter det drog vi till amanda och efter ett jäkla tjafsande om filmer blev det en skräckfilm. eller det var kanske ingen skräckfilm direkt, bara vissa scener som man blev lite rädd av. Jag tyckte till och med den var bra liksom, haha. Fast man var ju lite rädd ändå. Och när ludde började skälla och sprang till dörren var det inte kul alls! Helvete har nog aldrig blivit så jäkla rädd som jag var där, fick tårar i ögonen liksom. Ne usch! Så ingen vågade gå hem så vi satt där och kollade på det victor valde, och han stannade ofta till vid tv1000... kuuuul! ;)
Men vid fyra var det dags att gå hem. Och jag var inte ett skit trött som vanligt, jag har nog vänt på dygnet eller nått för är jämt trött på dagen men inte när jag ska sova. Men somnade tillslut och då var hela den här dagen förstörd kan man säga. Har varit astrött och bara legat ute i solen och gick över till amanda med och solade ett tag.

Nu har jag sytt in mina shorts, duschat och fixat allt och ska nu iväg till sofia. 
pusshej, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0