24 juni (var det när jag började skriva ;))

Heeej.

Ännu en skön dag och idag har jag varit ute hela dagen! Och först måste jag säga grattis till amanda som fått körkort! :D helt galet ju. Såklart blev man as sugen själv men det försvann fort. Körde idag först lite med tinas bil för att testa på en annan, gick åt helvete! haha :p Sen åkte jag i våran vanliga bil till skövde för att hämta david, det gick inte heller så bra. Kör för fort och grejer hela tiden. Orkar inte! :p

För övrigt undrar jag om folk inte fattar ironi?! Sjukt störande börjar det bli. Helvete hatar fan det här :p Bara för att jag säger något behöver jag ju itne mena det, kan skämta till det ibland, och det mina vänner kallas ironi! just precis VÄNNER! kom över det vafan! Åh, jag orkar vekligen inte bry mig egentligen. Dom märker väl sen antar jag.

nu sängen och läsa.
pusss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0