23 juni

Härliga dagar har det varit! Har varit med louise, gått ut med amanda en del och tränat. Och givetvis vart i solen fast det blev först idag :p Har egentligen inte något alls att skriva kom jag  på nu men kände bara för att uppdatera mig. Livet känns bra och är glad åt allt typ.


Bara lite smått irriterad på en del.. haha. Orkar inte med sån skit asså, ursäkta men det betyder inget idiot! Får bara hoppas att ni förstått det nu, varför ska jag vara så snäll för! Men jag gör inget fel! Ni får skylla er själva ;)


Nu måste jag sova för jag är aptrött och vill läsa min underbart braiga bok innan jag somnar! Sjukt spännande, och skrämmande att det är så på riktigt!

godnatt, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0