14 juni

Heeej

Skön dag, vaknade upp klockan 12 av solen ute. Härligt värre, hoppas på ännu bättre väder i veckan! :) Har inte speciellt mycket att skriva men har lite tråkigt nu. Ska ta en promenad med amanda snart och ikväll blir det gymmet och spinning med lollan. Fan att jag itne kommer orka det eller, så jäkla trött som jag är.

Tänkt mycket idag med. Hade jobbigt fina drömmar inatt.. så allt har varit lite jobbigt idag men blir bättre sen. Tycker jag har varit rätt bra ändå och inte alls tänkt på det så mycket som jag trodde jag skulle gjort. Men hjälper inte att skriva om det..!

Igår var vi och kollade på alla som skulle till balen, fy vad jag längtar! Nästan mer till balen än till studenten. Eller nu överdrev jag nog men det är bra på olika sett. Kommer älska det iaf! Alla var så jätte fina! vissa finare än andra..

Nu ska jag nog göra något.
hanna,

Faaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0