13 juuuuuuuuuuuni

fy i helvete vad trött jag är! Skulle sitta fint att lägga sig och sova igen bara. Jaa igår då, att jag inte lär mig eller, säger alltid aldrig mer och vad fan gör jag? samma sak igen :p haha. Men blev inte riktigt så farligt igår ändå, kunde vart mycket värre. Hade iaf jätte kul innan det gick snett! Tack alla för en bra kväll! Heeeeelt sjukt att vi tar studenten nästa år! Fattar det verkligen inte! Vet inte hur många gånger jag sa grattis till alla asså, och inte bara en gång till en person heller utan varje gång jag såg människan liksom. hahaha.
Fast jag ska nog inte göra om detta igen, måste bara lära mig tänka så ska det nog gå bra. Men jag skyller på keke, lättast så. Haha. Blev ju lite smått pinsamt när man skulle komma till dörren och ut där asså, men tack vem det nu var ♥ tur att det finns snälla människor här.
Mindre kul att komma hem full också, har nog aldrig gjort det utom när pappa vart tvungen att hämta mig. Kan ju säga att jag somnade direkt när jag la mig, så vaknade med mobilen under mig sen. Och hade ingen aning att jag ens skickat sms till nån, inte bra asså! Men tur att de sparas va ;)

nee, jag måste nog fan sova nu!
puss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0