Stockholm, julia 18år + annat mys

Var ett tag sen nu, haft rätt fult upp så datorn är inte det första jag tänkt på. Har varit i stockholm förstår ni, kärlek på STOR nivå. Jag vill bara flytta dit så fort som möjligt, verkligen min stad. Tar allt lite sammanfattat för orkar inte riktigt skriva.. En fööör lång bilresa ner och klant som man är glömmer man ladda mobilen innan så fick sitta med pappas ett tag iaf men det var mindre kul. Blev vaxholm-mys, verkligen jätte fint. Mindre mysigt när en unge sitter och nästan spyr på tallriken.. hallå, ta med han till toaletten eller! Sen blev det en jäkla biltur i hela stockholm typ för dom visste inte vart dom skulle åka, men sen fick jag ta över kartan och då kom vi fram till hotellet. Jag liksom(?!) jag hittar inte ens i lidköping, rätt stolt var jag. Andra dagen spenderades på stan, hela dagen verkligen. Och eftersom jag inte fått någon sömn alls den natten var jag väldigt väldigt trött. men blev en hel del shoppande! Orkar inte räkna upp allt.. På kvällen belv det mys på söder och ett glas vin. Sista dagen åkte vi till uppsala och hälsade på david. Mys på hög nivå igen. God mat och allt. Bilfärden hem sov jag en hel del och det var så behövligt.

Igår nu då, julia fyller 18år idag (GRATTIS!) så det firade vi igår, först hemma hos henne med massa mys. Och sedan iväg till skövde för att fortsätta. Men där var det inte så kul, eller bara massa gamla på bogrens och husaren kostade det ju 100kronor och det kändes inte värt. Så vi satt ute på ett ställer kommer inte ihåg vad det hette nu men det var kul. blev ett glas vin och lite dansande och firande av julia. Åkte hem lite tidigare och vidare hem till pocke. Kollade på film och somnade nog inte förrens halv 6 någon gång. Men det gjorde inte mig något, han var väl kanske inte gladast.. haha. Vaknade gjorde vi då inte förens halv 3 typ, lite för sent kanske. Men men.
Nu har jag precis ätit mat, som jag inte fått på över ett dygn, men har liksom inte varit hungrig.. inte mig imot.

funderar på att sova en sekund eller två. godnatt
pussss, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0