7 juli

Hej.

bra dag har det varit! Vaknade upp av allt åskande och faktiskt lite mysigt att ligga under täcket då och ligga och halvsova. Sydde lite gardiner så nu är det finfint i mitt rum! Och sen blev det bilkörande till götene och sen lidköping, helvete vad bra jag var! Mötte upp lisa och vi satt och fikade i några timmar. Myyyys! Och bokat biljetter till premiären av harry potter med, bra skit! När jag kom hem blev det att gå ut med amanda en sväng. Och nu sitter jag här och vill egentligen bara sova. Kanske ska lägga mig tidigt idag...

Joo, igår var det en sjukt bra dag också. Började med shoppning! Det behövdes kan jag lova, både för garderoben och själen. Nog därför jag är så glad.. ne då är det sorgligt. Köpte iaf en kjol med dragkedja på typ sidan fast ändå på benet, såå snygg! En klänning med dragkedja fick det också bli. Ett par skor med 8,5 cm klack, så snygga att man typ nästan dör, helt sjukt! Käääääärlek! Fast det var det typ på allt! Och sen lite småsaker med, armband, ringar, örhängen och lite smink.
Var hemma och duschade sen iväg till kinnevedum, okej första gången jag var där, behöver jag åka dit mer tro?! hoppas fan inte det, hahaha ne trevligt var det. Var där med några eller snarare två och kollade på film. Nice de!

MJ minnesstund. ja vad ska man säga! hemskt bara. det värsta är att så många älskar honom nu men hur många ställde upp när han var i rättegång. Han ska minnas, han var bäst, han har gjort mycket!

sängen eller?! ne blir nog fan inte det. Ska nog sluta svära också. Sorry för dom.
pusss, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0