Circus

Heeej!

Älskar den här veckan! Kommer bli brabrabra!

Idag har också varit en mysdag. Dock med mina föräldrar och moster men.
Började med att gå upp tidigt vilket inte alls var roligt! Åkte till lidköping och köpte lite presenter och en kjol till mig blev det också. Kom hem och åt lite och så kom denna lilla kisse som är på bilden. Den är våran grannes men han tar inte hand om den och han får ingen mat, och jag har tyckt synd om den i flera dagar nu. Så jag matade den med lite man hade, inte direkt jag har kattmat hemma liksom. Lekte lite med den med och den är så söt! Kärlek till måns! ♥ (namnet den fick av mig, vet ju inte vad den heter!)



Sen fick mamma och pappa för sig att åka till hjo så jag hängde med, och tina med. Gick på hem och hobby, köpte massa fint till mitt rum! Ljus om jag ska vara exakt ;) hihi. Gick i hamnen och det finns nog inget mysigare faktiskt. Fikade och åt glass blev det med! Choklad och hallonsorbet, mums!

Nu ringde sofia!!! :( Fatta vad jag är så jävla avundsjuk! Alla är ju på brittans konsert i stockholm. Och satan vad jag ångrar att jag inte fäljde med! Men dom hade jätte kul iaf, det hörde man! ;) Men är skit glad för deras skull iaf! ♥

Nu måste jag ta och städa rummet och sedan sängen.
pusss, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0