kuuuuul.se

Mitt humör är upp och ned och jag hatar det. Jävla idiotfan!

Fast har har haft några roliga dagar som dock slutat mindre bra båda två men. Torsdags var det husaren med anna, stina, kajsa och linda. Super mysig förfest! Och sen dansade vi hela natten iprincip. Det enda som är sjukt störande är killar som inte vet när det är stopp asså. Jag blev så jäkla arg! Tur att min kjol var tajt säger jag bara, jävla äckel! Riktigt nära att man smällde till idioterna. Men tack för en superkväll tjejer! ♥


Sötisarna! ♥


När jag kom hem drack jag en jäkla massa vatten så att jag skulle slippa huvudvärken dagen efter så att jag skulle orka med den natten med. Låg och pratade i telefon till alldeles försent, somande nog inte förens närmare 5. Så mycket sömn blev det inte den natten. Den dagen spenderades med film, mamma mia, och sen sova typ. Började göra i ordning mig en halvtimme innan vi skulle åka men det fick väl bli som det blev. Åkte iväg med amanda till lidköping där de andra var. Vi och typ 10killar men vadå :p haha. Vi hade jätte kul när vi var hos pontus men när vi gick iväg blev det mindre bra. Fast början var kul! Låg uppe allt för länge denna natt med och somnade vid typ halv 5 denna natt så jaa jag är rätt död nu!

Får se vad som händer ikväll hoppas på något kul :)

pusss, hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0