Talk to you never.

Inte lätt det här, orkar man eller.

Senaste dagarna har varit roliga men ändå helt åt helvete! Jag som trodde jag var smart men vad fel ja hade. Man kommer alltid på i efterhand vad man istället skulle gjort.

Men nog om det. Fredags var då så att jag badade på dagen och sedan på kvällen åkte jag och amanda till källby och var med lite folk. Mycket trevligt var det, lite vin och kortspelande. Kunde inte bli så mycket bättre. Gick ner till källbys badstrand(?) eller vet inte, man kunde bada iaf ;) och ångrade rejält att man inte tog med badkläder asså för fy vad varmt det var i vattnet! Men en badade själv iaf.. haha. kom hem sent och kunde inte somna för var inte ett dugg trött.
Igår kändes det som alla var ute och gjorde något utom jag men hade verkligen ingen energi till det. Vet inte vad det är med mig men jag är helt sjukt trött hela tiden, börjar bli lite jobbigt.

Nuuu vet jag inte vad som händer fast något måste jag faktiskt hitta på för jag har så sjukt jävla tråkigt, hela dagen har varit det!
pussss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0