Honey, Honey

Tjooo!

Mycket som har hänt det senaste. Torsdagen och lite på fredagen målade jag garage, mindre kul. Fast var lite bättre när man hade sällskap. Hela fredagen låg jag också ute och lyssnade på abba, sjuuukt bra! Var väldigt taggad till kvällen också. Och shit vad kul det var. Jag och lisa gjorde super fina och goda drinkar. Väl på stadt blev det inte mycket dansande alls..! Men kanske bättre det med alla äckliga människor. Vi satt iaf mest och pratade och drack drinkar och öl, usch för det sista! Eller jag dansade nog en del när jag satt där ändå kom jag på nu och det kan nog förklara alla min hundra blåmärken. Fattar inte hur jag lyckas! Sen kommer inte jag ihåg så mycket mer, update på den snälla?! Fast kommer nog aldrig få veta vad som hände, och vet inte om jag vill de heller..
Men en mycket lyckad kväll och grattis igen lisa, tack för en as bra kväll ♥


Lite bilder ifrån fredagen.
Lisa, robin, rasmus, pontus och jag är med på bilderna iaf. De andra två har jag inga namn på tyvärr, eller den ena kallas numera läskiga killen för han var bara konstig..


Igår vaknade jag upp utan huvudvärk, mycket bra måste jag säga! Och på kvällen åkte jag och barro iväg till skara och skulle kolla på harry potter, haha, ah igen men den var bra! Lika bra denna gång med! Sen gick vi runt lite i skara och sen hem. Och tur som jag hade var det the mexican(stavning?) och jag älskar den filmen verkligen! Den är fin ju.

Nu sitter jag och äter godis och ska nu iväg till the gym med lollan, good haha.
pussss, hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0