Bra bra bra

Mitt liv är sjukt komplicerat just nu. Skulle vara bättre att stänga in mig och aldrig prata med någon igen för alla bara missförstår. Jag är inte alltid seriös i allt jag säger när ska folk fatta. Fast får väl tänka såhär att jag inte gör något fel alls, bara andra som tror.

Nog om mitt pladder och över till harry potter och halvblodsprinsen som jag såg igår! Måste säga att det är den bästa av alla filmerna hittills! Den var rolig, läskig och fylld med massa kärlek och sånt gillar vi! Typ första gången man skrattar åt harry också det brukar ju alltid vara ron som är rolig men när harry sitter på en alldeles för stor stol i hagrids stuga och klappar händer, fan så jäkla kul! hahaha. En film man bara måste se bara! Fast jag har ju lyssnat på boken innan och fy vad mycket som inte var med och som ändrats, sjukt egentligen.

Nu ska jag fördriva dagen med att måla garaget och tänka på livet.. haha det lät djupt, men inte riktigt så ;) haha.

pusss, hanna

och GRATTIS TILL LISA!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha! Filmen var bäästaaaas! :D

Och tack! <33

Ses ikväll! Wohooo! :D

2009-07-17 @ 08:37:26
URL: http://lisasutton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0