3 juuuli

Heeej

Sköna dagar det är, just nu är jag så jäkla glad att jag inte jobbar! Härligt ja!
Får ta och berätta om onsdagen som var helt galen, eller en dålig dag helt enkelt. När jag gått upp och ligger kvar i sängen lite hör jag en smäll och så har en fågel åkt rakt in i mitt fönster och dog, Och inte nog med det lämnade den mysigt mycket blod på mitt fönster. Yey! Sen var det ju kaos också med att det regnade så mycket. Har deet någon gång hänt så mycket i skara på samma gång eller, jula-taket rasar, vatten precis överallt vilket gör att bilar ligger typ under vatten, och random översvämningar i källare bland annat. Tur att det inte regnade så mycket här asså, jag var mest rädd för åskan och blixtrarna. Sen en till sak, jag satt i tvrummet och mamma är i köket eller nått. Då kommer det en hund, och det var en schäfer och den var typ grå så det såg ut som en varg, iaf den kommer på altanen och ställer sig och kollar på mig. Jag fick total panik och börjar skrika och självklart blir den nyfiken då och börjar gå in i huset. Jag sprang iväg kan jag säga, helvete vad rädd jag var eller! Skakade efter asså!
Hahaha, det var en.... mysig dag.

Igår hände inte allt för mycket, blev lite sola på dagen men kändes för varmt asså. På kvällen blev det ett dopp på flämslätt, eller inte för att jag doppade mig men gick i iaf.

Och idag blir det troligtvis bad igen..

puss, hanna


Kommentarer
Postat av: Lisa

hehehe. såg den där hunden framför mej och hur du skrek och började skratta här för mej själv. q: hehe.

ska vi ses nån gång i veckan? (: fika kanske? <33

2009-07-03 @ 18:21:41
URL: http://lisasutton.webblogg.se/
Postat av: Hanna

haha, ja det måste sett väldigt kul ut, mamma skrattade i timmar efter :p haha.

jaa det kör vi på! :) <3

2009-07-04 @ 12:22:41
URL: http://hannajoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0