Gaaaaaaaaaaaaaalet!

Heej

inte skrivit på evigheter jag vet, men har inte orkat. Tar inte upp något tidigare, blir så mycket att skriva då.

Men igååååår! Blev såklart måndax. Förfesten bestod av mig och två killar, helt okej ändå. Blev roligt roligt! Fast sen blev det lite för mycket asså. En tjej som slår till mig så jag börjar blöda näsblod.. ofta liksom! Hon slog mitt huvud rakt i rutan med. Börja lipa såklart.. och vakterna tycker tydligen inte om när killar går in på tjejtoaletterna.. Vadå han kunde ju inte släppt in mig själv där så. Hittade inte tjejen som slog till mig efter iaf, jävla psyk asså! Och liksom vad gjorde jag?! satt där ute och rökte, herregud!
Jaja, sen kom min pappas jobbarkompis fram också. haha, mer udda går det ju inte bli! Plus lite annat som hände. Tror det enda jag pratade om i bilen hem var att en slagit mig, sorry för de!
Idag har jag mått inte så bra.. men har ju funkat asså.

Det är 9dagar kvar tills skolan börjar btw, not fun asså! men skönt att få igång livet igen antar jag.

Nu blir det film snart, så bra ju!
pussss, hanna

Grattis till karolin också, körkort baby!


Kommentarer
Postat av: Lisa

slå inte min kompis!

wtf! vem gör så? crush på ditt sällskap kanske? psyk. tiden flyger förbi.

måste höras snaaart! <3

2009-08-16 @ 20:55:38
URL: http://lisasutton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0